LHV Pank hakkas koostöös Itella Informationiga pakkuma oma klientidele otsekorraldusi.
Alates veebruarist saavad LHV panga kliendid internetipangas kasutada otsekorraldusteenust.
„Kuna LHV internetipangas on maksed kõikidesse teistesse pankadesse Eestis tasuta, ootame sel aastal märgatavat arvelduste mahu kasvu. Otsekorralduste lisandumine meie uude internetipanka annab lisatõuke, et kliendid saaksid veel mugavamalt oma rahaasju korraldada,“ ütles LHV Panga juhatuse esimees Erki Kilu.
„Täna vahendame 350 000 otsekorraldust kuu jooksul. Meie roll on aidata LHV Pangal tehniliselt lahendada oma klientide ja otsekorralduse teenust pakkuvate ettevõtete vahelist infovahetust ning sellega aidata kaasa LHV internetipanga arendamisele,“ lisas Andres Lilleste, Itella Informationi e-teenuste tootejuht.
Itella Information teeb koostööd kõigi Eesti pankadega. Itella otsekorralduse lahendust kasutavad LHV Pank, Handelsbanken, Krediidipank, Nordea Pank ja Tallinna Äripank, Itella poolt vahendatud otsekorralduste aastane maht on 4,2 miljonit tehingut. Eesti Panga andmetel on Eesti siseriiklike otsekorralduste maht kokku 17,3 miljonit tehingut aastas.
Itella Information AS (asutatud 1997) on Eesti juhtiv informatsioonilogistika teenuseid pakkuv ettevõte, mis käsitleb aastas üle 25 miljoni arve. Teenuste hulka kuuluvad e-arved ja otsekorraldusteenused koostöös suurimate Eesti pankadega, lisaks arvete trükk, ümbrikustamine, dokumentide digiteerimine ja elektrooniline arhiveerimine jmt, Itella Information AS kuulub Itella Gruppi.
1999. aastal loodud ja Eesti kapitalil põhinev LHV Pank tegutseb Eestis, Lätis, Leedus ja Soomes. Alates 6. maist 2009 omab LHV Pank krediidiasutuse tegevusluba. LHV grupi ettevõtetes töötab kokku üle 100 inimese ja teenindatakse ligi 75 000 klienti.