Uuringufirma Dive poolt aastavahetuse paiku läbi viidud valdkonnauuring selgitas taas välja parimat teenindust pakkuvad pangad. Selgus, et Eesti pankadest näitas ülekaalukalt parimat teeninduskvaliteeti LHV.
Dive viis teeninduskvaliteedi uuringu läbi testostude meetodit kasutades kahes teeninduskanalis – telefonikõnede teel ning pangakontori külastustena, uuringus osales 6 panka. Kokkuvõttes Eesti parima telefoniteenindusega panga tiitli pälvis taaskord LHV 97,8 protsendiga, vahe paremuselt järgmisega oli 3,1protsenti. Pangakontori külastuste osas saavutas samuti esikoha LHV suurepärase 99,7 protsendiga, edestades paremuselt teist panka 8,6 protsendiga.
Uuringu tulemused tehti teatavaks ajal, mil LHV Pangas on just käimas teeninduskuu – veebruaris pööratakse suurepärasele teenindusele eritähelepanu. LHV teenindusjuhi Kristel Paeti sõnul on LHV eesmärk oma klientidele igal ajal ning igas kontaktis suurepärast kliendikogemust pakkuda: "Mul on siiralt hea meel, et uuring seda ka näitas – meie telefonikõned ja kohtumised kontoris on tipptasemel. Meie eesmärk on samas vaimus jätkata, ikka parimat kogemust silmas pidades ja oma kliente hoides.“
„Teeninduskuul pöörame suuremat tähelepanu erinevatele teeninduse teemadele ning pakume veel teadlikumalt LHV-le omast teenindust igale kliendile ja igas kontaktis. Viime veebruaris ka ise läbi suuremal hulgal testoste, koolitame oma inimesi nii teeninduse põhimõtete, tehniliste oskuste aga ka näiteks keelelise korrektsuse teemadel. Kogume tagasisidet ja mõõdame klientide rahulolu meie pakutavaga. Kindlasti on kontorite külastajatele varuks ka üllatusi. Teame, et meie kliendid märkavad meie tegemisi ning oskavad parimaid lahendusi ja suurepärast teenindust hinnata,“ rääkis Kristel Paet.
Balti riikide juhtiv klienditeenindusuuringutele keskendunud ettevõte Dive Eesti viib valdkonnauuringuid läbi regulaarselt, pakkudes objektiivsetel alustel põhinevat infot klienditeeninduse taseme kohta erinevates sektorites. Pankade valdkonnauuring viidi läbi 2022. aasta neljandas kvartalis.