Seadme pikendatud garantii kaitseb tootmisdefekti eest
- Tootmisdefektide kaitse kaheks lisa-aastaks
- Üle 10 kg kaaluva seadme tasuta transport teenindusse ja tagasi
- Võimaluse korral tuleb tehnik koju
- Garantiijuhtumi korral tuvastame vea tasuta
- Piiramatu arv remondijuhtumeid
- Kui seadet ei ole võimalik remontida, asendame selle samaväärsega
Statistika näitab, et 40–50% suurtest kodumasinatest on parandatud või uuega asendatud kolmandal kuni viiendal kasutusaastal. Seejuures on 30% suurtest kodumasinatest vajanud remonti korduvalt. Näiteks teleri parandus on 80% juhtudel kallim kui uue soetamine.
Riskide maandamine
Kodumasinad on muutunud sedavõrd keeruliseks, et neil on palju funktsioone ja komponente, mille töös võib tekkida tõrkeid. Sellele viitab ka toodete üha lühenev keskmine eluiga ja lühenevad tootjagarantii ajad.
Kuna tehnoloogia mängib meie eludes aina suuremat rolli, on probleemide kogemise tõenäosus suur. Sageli võib ka pisirikete kõrvaldamine osutuda kulukaks või isegi võimatuks, kui ei ole kehtivat garantiid.
Lepingu sõlmimine
LHV Seadme pikendatud garantii kindlustuse saad sõlmida meie koostööpartneri juures seadme ostu hetkel või küsi kindlustuspakkumist otse LHV Kindlustuselt. Eraisikuna saad seadme pikendatud garantii kindlustuse lepingu sõlmida ka hiljem, st kuni õigusaktides ettenähtud pretensioonide esitamise aja lõpuni (kuni kaks aastat pärast ostukuupäeva).
LHV koostööpartnerid on: Euronics, Photopoint, Mobipunkt, Sound and vision, Tehnikastuudio, Arvutitark, Greentek hulgikaubandus, EL kodutehnika outlet, IKShop, GPS Eesti, Evelatus, Nordickliima, Egmer Grupp, Büroomaailm ja Meditsiinigrupp.
Teata kahjust
Kui seadmel on ilmnenud pikendatud garantii ajal tootmisdefekt või seadmega on juhtunud õnnetus, teavita LHV Kindlustust sellest niipea kui võimalik.
Selleks täida kahjuavalduse vorm
või teavita meid juhtunust
- telefonil 680 1122 või
- aadressil kahjud@lhv.ee.
Küsi pakkumist
Seadme pikendatud garantii sõlmimiseks täida allolev avaldus.
Seadme garantiiperioodi saab pikendada kaheks lisa aastaks seadmele, millel on kehtiv tootjapoolne garantiiperiood.
Aitäh.
Võtame sinuga peagi ühendust.
Küsi nõu
Helista 699 9111 E–R 9–17 või kirjuta kindlustus@lhv.ee
Teata kahjust
Helista 680 1122 või kirjuta kahjud@lhv.ee
Kahjuabi
Kahjuabi kutsumiseks helista ööpäevaringselt 680 1122