Kolm levinumat põhjust, miks endiselt pangakontorit külastatakse, kuigi selleks vajadus puudub
4. mai 2022LHV on olnud alati digipanganduse esirinnas ja pidanud oluliseks pakkuda oma klientidele kõige kaasaegsemaid ja mugavamaid võimalusi rahaasjade ajamiseks. Siiski on mõned levinud põhjused, miks endiselt pangakontori külastamisele aega kulutatakse, ent mille saaks edukalt kodust lahkumata ära teha.
Pangakaardi kättesaamine
Oleme teinud kliendiks tulemise protsessi väga mugavaks, sest konto saab avada kodust lahkumata e-tuvastust kasutades vaid kolme minutiga. Kohe peale konto avamist saab tellida mobiiliäpis või internetipangas ka pangakaardi, mis saadetakse sulle tasuta postiga koju. Uue võimalusena saab valida ka virtuaalkaardi, mis tähendab, et kaart ongi sinu nutiseadmes ja see on koheselt kasutamiseks valmis. Ka oma kaardi PIN-koodi saad vajadusel vaadata mobiiliäpist või internetipangast.
Konto avamine lapsele
LHV-s on lapsele konto avamine imelihtne, sest seda saab teha mugavalt kodust lahkumata LHV mobiiliäpis või internetipangas. Konto võib avada lapsele kasvõi kohe peale tema sündi, kusjuures sageli lapsevanemad nii ka toimivad, eesmärgiga, hakata lapse tuleviku tarbeks neile raha koguma ja investeerima. Lapsekonto saab alla 18-aastasele lapsele avada tema esindusõigusega vanem, kes on LHV Panga klient ja Eesti kodanik või resident.
Konto avamine ettevõttele
Tasuta maksed, asjatundlik teenindus, paindlikud laenutooted ja äritegevust lihtsustavad digilahendused on peamised põhjused, miks kliendid eelistavad ettevõtetele just LHV-s konto avada. Alates eelmisest sügisest saab LHV-s tänu e-tuvastusele ka ettevõttele kodust lahkumata konto avada.
Mobiiliäpis või internetipangas ettevõttele konto avamiseks peab ettevõtte esindaja olema LHV Panga klient. Kui ettevõtte omanike struktuur on lihtne ja tegevusala selge, saab konto avatud loetud minutitega täiselektrooniliselt ning klient saab kohe pangateenuseid kasutama hakata. Kui ettevõttel on aga keerulisem omanike struktuur ja pangal on vaja põhjalikumalt ärist aru saada, vaatab pangatöötaja esimesel võimalusel konto avamiseks vajalikud andmed üle ja saadab positiivse otsuse korral e-lepingu digiallkirjastamiseks.